Wednesday, July 31, 2013

Wanita Itu

          Alangkah indahnya jika kehidupan manusia seindah bintang-bintang di atas sana. Lumrah hidup ada turun dan naik juga ada suka dan duka yang harus di lewati oleh setiap insan. Aku tidak memahami apa sebenarnya yang sedang berlaku dalam hidupku  saat ini seolah-olah aku bermimpi tapi ianya nyata. Jika saja semua ini hanyalah mimpi pasti dengan sekelip mata saja aku akan melupakannya. Hadirnya aku hanyalah sekadar untuk mengubati luka yang ada dalam hati mereka saja dan setelah mereka sembuh sepenuhnya diriku di buang begitu saja tanpa belas kasihan. mereka mencari yang lain untuk merasakan bahagia sedangkan aku hanyalah sekadar penyembuh luka. Namun tanpa kehadiranku mereka pasti terluka sebelum mengenal yang lain. sebelum mereka sembuh mereka katakan tidak ada yang mampu menyembuhkan luka di hati mereka kecuali diriku dan tidak mungkin mereka mampu membuangku. tapi bila mereka sembuh semua itu hanya sekadar kata-kata. aku di buang juga akhirnya tapi bila terluka lagi jangan cuba mencari aku lagi. kerana saat itu aku tidak mampu menyembuhkan luka itu lagi. 

No comments:

Sepi

Aku terbangun dalam kesunyian malam Hati terasa sakit melihat sekeliling Ada sesuatu yang telah hilang Aku rindu sosok kecil itu lagi Kuatka...